فلزیاب

Wiki Article

به صورت کلی یک فلزیاب ایرانی دارای قیمتی پایین تر از یک نمونه مشابه خارجی می باشد اما متاسفانه بسیاری از افراد سودجو در این بازار اقدام به فروش دستگاه فلزیاب تقلبی خود تحت عنوان فلزیاب تصویری ، فلزیاب خارجی و … میکنند و سبب شده‌اند تا کاوشگران واقعی برای پیدا کردن یک دستگاه مناسب با مشکل روبرو شوند.

مدارهای تقویت کننده و تشدید کننده سیگنال: این قطعات برای تقویت سیگنال‌های بازتابی از فلزات و افزایش حساسیت دستگاه استفاده می شوند.

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ وَنَبْلُوكُمْ بِالشَّرِّ وَالْخَيْرِ فِتْنَةً وَإِلَيْنَا تُرْجَعُونَ هر انسانی طعم مرگ را می‌چشد!

منبع تغذیه: بخشی از دستگاه به تامین تغذیه الکتریکی و مدارهای قدرتی اختصاص دارد که برای انرژی‌دهی به بخش‌های مختلف دستگاه استفاده می‌شود.

میدان مغناطیسی باعث می شود که اجسام فلزی زیر زمین میدان های مغناطیسی خود را ایجاد کنند که سیم پیچ آشکارساز می تواند آنها را بخواند.

قیمت دستگاه فلزیاب یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید است،. قبل از خرید فلزیاب، قیمت آن را با دستگاه های مشابه مقایسه کنید و اطمینان حاصل کنید که قیمت آن با کیفیت و مشخصات آن سازگار است.

البته این مدل ها قدرت تفکیک کمی دارند و برای اشیای فلزی که در نزدیکی سطح زمین قرار دارند مناسب می باشند.

بخش فرکانسی: این بخش شامل قسمت‌های مختلفی از جمله مدارهای مولتیپلکسر، جنراتورهای فرکانس، و فیلترها برای تنظیم فرکانس‌های مورد استفاده در ارسال و دریافت امواج می‌شود.

این روش رایج ترین تکنولوژی در ساخت فلزیاب است . در این نوع فلزیاب ها دو نوع سیم پیچ مجزا وجود دارد:

این گنج یاب ها اغلب در زمین هایی با کانی سازی بالا مثل سواحل آب شور یا خاک های دارای طلا به کار برده میشوند، این دستگاه ها با انتشار جریان های کوتاه از کویل جستجو کار می کنند که میدان مغناطیسی ایجاد می کند، زمانیکه جریان قطع می شود، میدان مغناطیسی فرو می ریزد و تمام فلزهایی که در نزدیکی آن قرار دارند، یک میدان مغناطیسی ثانویه ایجاد می کنند که توسط کویل شناسایی می شود.

فلزیاب وسیله ای است که برای فلزیاب پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می شود.

طلایاب و گنجیاب: راهنمای کامل برای خرید و فروش دستگاه‌های یافتن گنج

مقایسه قیمت‌ها: با مشاهده اطلاعات قیمتی از محصولات مختلف و مقایسه آن‌ها، شما می‌توانید بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بلاگری؟طوری که میخوای دیده نشدی؟کلیک کن پیجتو میلیونی کن

Report this wiki page