یو پی اس بهراد

Wiki Article

انواع باتری سیلد اسید و نیکل کادمیوم

یو پی‌ اس‌ ها قطعه‌های هستند که علاوه بر تأمین برق موردنیاز در زمانی که به آن نیاز داریم به‌درستی از کامپیوتر یا هر وسیله برقی در برابر اختلال در برق جلوگیری می‌کند.

به همراه کار عملی با مولتی متر دیجیتال

استابلایزر تنها تغییرات دامنه ولتاژ ورودی را دنبال کرده و آن را در خروجی تثبیت می‌کند، اما یو پی ­اس از طریق اینورتر (تمام نقاط کار یو پی ­اس آنلاین و شرایط اضطراری یو پی ­اس آفلاین و لاین اینتراکتیو) علاوه بر دامنه، فرکانس و شکل موج ولتاژ خروجی را نیز کنترل می‌کند.

امروزه از برندهای متنوع خارجی در بازار ایران استقبال کمتری می‌شود. افزایش قیمت دلار و تحمیل هزینه‌های واردات، باعث اختلاف قیمت چند برابری یوپی اس‌های داخلی و خارجی می‌شود.

برای انتخاب یو پی‌ اس مناسب برای کامپیوتر چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

همان‌طور که می‌دانید رایانه‌ها برای روشن شدن به برق نیاز دارند و از یک منبع برق تغذیه می‌کنند. ایجاد هرگونه اختلال در شبکه برق موجب آسیب رساندن بر قطعات سخت‌افزاری و گاهی آسیب‌های نرم‌افزاری می‌شود و خراب‌شدن هرکدام از این‌ها می‌تواند باعث خرید ups خسارت مالی زیادی شوند.

در مطلب کوتاه لینک زیر، به کاربرد باتری درب برقی و باتری مناسب آن پرداختهایم.

از نظر فناوری، یو پی اس‌ها را می‌توان به سه دسته آفلاین، لاین اینتراکتیو و آنلاین تقسیم کرد؛ به طور مثال بهترین یو پی اس برای کامپیوتر، یو پی اس آفلاین است.

کامپیوترها یکی از وسیله‌های ضروری هستند که در مراکزی همچون بیمارستان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و منازل افراد برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌دهند. برای تمامی کسانی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند مهم است که از امنیت سیستم خود اطمینان حاصل کنند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یو پی اس با توان کمی بیشتر از نیاز انتخاب شود تا در صورت اضافه شدن چند وسیله دیگر،

مناسب برای سرورها و کامپوتر ها – دیتا سنترها – تجهیزات پزشکی – تجهیزات دفتری ، اداری ، خانگی و …

و با توجه به نیاز و تعداد باتری مورد استفاده، باید انتخاب شوند.

Report this wiki page