کلینیک کاشت مو

Wiki Article

متخصص نیز بر اساس همین علائم آزمایش‌های گوناگونی را برای فرد تجویز می‌کند. هر چقدر تعداد آزمایش‌ها بیشتر باشند، به همان اندازه نیز هزینه‌ها روند صعودی خود را طی خواهند کرد.

کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا با تنظیم یک وقت مشاوره، شما را یک قدم به رؤیای همیشگی‌تان، یعنی داشتن موهای پرپشت، نزدیک کنند.

۱- خط رویش موهام توسط خانم دکتری که نمیشناختم طراحی شد و البته دکتر خراسانی هم چک و تأیید کردند. که به نظرم کار طراحیشون خوب و حرفه ای بود.

همچنین جهت برش روی ناحیه میزبان موی سر اهمیت زیادی دارد. زیرا در صورت عدم انجام برش‌های مناسب، جهت خواب مو با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

به عنوان مثال زمانی که شب اول کاشت را سپری می‌کنید، از سمت متخصصان یک پیام صوتی دریافت خواهید کرد که در آن نحوه شستشو را برای شما شرح داده‌اند. همچنین در روزهای دوم تا پنجم نیز متخصصان با زیباجویان در تماس خواهند بود و از آن‌ها درخواست خواهند کرد تا عکس سر خود را ارسال کنند.

شما با دانستن دلایل اصلی تورم و انجام راهکارهای ساده میتوانید از تورم تا حد ممکن جلوگیری و آن را سریع درمان کنید.

جالب است بدانید که اکثر موهای کاشته شده دو تا شش هفته پس از کاشت مو می‌ریزند، اما فولیکول‌های مو زیر پوست باقی می‌ماند. موهای جدید تقریباً ده هفته پس از کاشت از فولیکول‌های موجود رشد می کنند.

اسلیت: اسلیت به برش‌های ریزی اشاره دارد که در ناحیه دریافت‌کننده ایجاد می‌شوند.

شما نباید هیچ‌وقت عجله کنید و باید اجازه دهید چرخه به صورت کاملاً طبیعی به مسیر خود ادامه دهد. به ۶ الی ۹ ماه زمان نیاز است تا بتوانید نتیجه نهایی کاشت مو را ببینید. همچنین با دنبال کردن نکات لازم بهترین نتیجه در انتظار شما خواهد بود.

اگر نسبت به این نکات بی‌توجه باشید، بدون شک به آن نتیجه دلخواه نمی‌رسید و هزینه و زمان صرف شما هدر خواهد رفت؛ پس اگر قصد دارید کاشت مو انجام دهید، بعد از تمام شدن فرایند پیوند، به این نکات اساسی توجه خود را معطوف کنید:

در نهایت نتیجه نیز ممکن است عوض شود. به طور کلی قبل از اینکه گرافت‌های موی شما وارد مرحله پیوند شوند، نیاز است کم‌خونی خود را برطرف کنید.

ورم بعد از کاشت مو، یکی از عوارض بسیار شایع آن است. این ورم ها غالبا در نواحی صورت، سر و پیشانی بوجود می آیند که این عارضه در مواقع بسیاری، طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

استفاده از این روش درمانی همانند دیگر راهکارهای کاشت مو طبیعی با مزایا و معایبی همراه است که آشنایی با آن‌ها خالی از لطف نیست.

در این روش یک سری از اصلاحات پیوند مو پزشکی وجود دارند که آشنایی با آن‌ها برای افرادی که متقاضی انجام آن هستند، بسیار ضروری است.

Report this wiki page